Retribucións

Ningún dos cargos directivos de Amicos recibe retribución algunha. Todos os cargos desempeñan a súa labor de xeito altruista.

Financiación pública

 

Amicos coa cofinanciación da Xunta de Galicia, realizou este proxecto, consiste na modernización do Centro Integral (centro de día, ocupacional y residencial)a través da instalación dun mobiliario acorde aos principios ECO da entidade, utilizando materiais feitos en madeira, Amicos quere incentivar o deseño de productos derivados do sector forestal na procura de solucións estructurais verdes que contribúan co medioambiente. 

O programa realizouse coa colaboración da Secretaría Xeral de Igualdade  e do programa operativo FSE Galicia 2014-2020.

Nome do programa: “Servizo de formación para mozas con discapacidade 2020”

Obxectivo: Ser a entidade un recurso de acollemento necesario e imprescindible para as mulleres con discapacidade intelectual.

 Resultados:  

-Potenciouse unha maior autonomía e independencia das mozas con discapacidade  intelectual.

-Mellorouse a súa situación persoal, social e laboral

-Mellorou a súa integración social e laboral.

-Promoveuse a inclusión social das mozas con discapacidade intelectual.

-Impulsouse a súa inserción socio-laboral.

-Fomentouse a formación das mozas con discapacidade intelectual.

-Potenciouse a implicación e participación das familias participantes, especialmente nestes momentos de crisis sanitaria que vivimos.

-Reforzouse a autoestima e a seguridade en sí mesmas.

O programa realizouse coa colaboración da Secretaría Xeral de Igualdade  e do programa operativo FSE Galicia 2014-2020.

Nome do programa: “PROGRAMA MULLERES, DISCAPACIDADE E PREVENCIÓN DO MALTRATO” 

Obxectivo: Ser a entidade un recurso de acollemento necesario e imprescindible para as mulleres con discapacidade intelectual.

 Resultados:  

-Promoveuse actuacións que fomenten a igualdade de xénero.

-Mellorar as expectativas  persoais, sociais e laboráis de cara a súa interpretacióln en términos de igualdade.

-Fomentouse a igualdade de oportunidades das mozas con discapacidade intelectual.

-Mellorouse as súas expectativas persoais.

-Potenciouse a implicación e participación das familias participantes.

-Reforzouse a autoestima e a seguridade en si mesmas.

-Potenciouse unha maior autonomía e independencia das mozas con discapacidade.

-Fomentouse a formación das mozas con discapacidade intelectual.

.

Objetivos conseguidos con la financiación de la FUNDACIÓN ONCE:

La mejora del equipamiento con la adquisición del vehículo de transporte asistido, en este caso, el modelo FORD NUEVA TRANSIT CUSTOMKOMBI M1 320 L2 130CV se consiguió en primer lugar el objetivo principal de reforzar, mejorar y ampliar el servicio de transporte asistencial y de esta forma optimizar lo máximo posible todas las funciones y servicios del Centro de Díá de Amicos.

 

Con la mejora se ha conseguido que en las distintas líneas del transporte que forman la red de transporte Amicos, se haya reducido el número de rutas duplicadas para la recogida de usuarios/as, facilitando así la asistencia de los participantes, mejorando tiempos de espera y mejorando también la eficiencia y consumos de combustible. 

 

Con el equipo multifunción de impresión para materiales y actividades del centro de día hemos conseguido una gran mejora en los materiales a utilizar como en el desarrollo de las actividades, siendo ahora más amplias y de mayor calidad, consiguiendo una mayor participación en los servicios ofrecidos en el centro de día de Amicos.

 

Erasmus+ contribuye a la Estrategia Europa 2020 para el crecimiento, el empleo, la justicia social y la inclusión, y a los objetivos del marco estratégico para la cooperación europea en el ámbito de la educación y la formación.

Amicos actualmente esta participando en 2 Eramus+.

El primero “The change star with us” colaborando con Portugal, Rumania, Grecia, Turquía y Reino Unido.

El segundo “Train_INC” colaborando con Portugal, España, Rumania, Polonia y Bulgaria.

Desde Julio del 2019 comenzamos el Erasmus+ “DISABILITY-TECHNOLOGY-EDUCATION” colaborando como socios con Rumania, Turquía, Reino Unido y España, este proyecto tiene una duración de 2 años y terminará en el 2021.

0 Comments

 

 Gracias a ENCE por su Plan Social 2018 la Asociación Amicos ha podido realizar las importantes acciones medioambientales en las Islas de Ons y Salvora, pertenecientes al parque Nacional Marítimo Terreste das Illas Atlánticas.

 

 

 

INTERCOSTAS “TURISMO COSTERO SOSTENIBLE”

El objetivo de este proyecto es capacitar a las personas en la gestión de productos y servicios turísticos inclusivos y sostenibles en los espacios marinos de la Red Natura 2000 de ámbito costero, en concreto, del espacio marítimo-terrestre de las Rías Baixas (Galicia) y del Mar de Alborán (Andalucía).

Se desarrollarán un total de 7 acciones gratuitas relacionadas con la economía azul: Agentes ambientales y del cambio climático en el patrimonio natural marino; Recogida, monitorización y limpieza de residuos marinos; Valorización de residuos marinos; rutas turísticas inclusivas en Galicia; rutas turísticas inclusivas en Andalucía; Dinamización e interpretación turística azul; Comercialización de productos y servicios turísticos.

INTERCOSTAS cuenta con la colaboración de la Fundación Biodiversidad del Ministerio para la Transición Ecológica, a través del programa Empleaverde, cofinanciado por el Fondo Social Europeo.

El proyecto “AMICOS INSERTA” en 2018, para la integración socio laboral de personas con discapacidad intelectual. Gracias a la colaboración de la FUNDACIÓN IBERDROLA.

Proyecto AMICOS “Capacitando a personas con discapacidad” en 2019, para la integración socio laboral de personas con discapacidad intelectual. Gracias a la colaboración de la FUNDACIÓN IBERDROLA.

Proyecto AMICOS “Capacitando a jovenes con discapacidad intelectual” en 2020, para la integración socio laboral de personas con discapacidad intelectual. Gracias a la colaboración de la FUNDACIÓN IBERDROLA.

 

Fundación Once colabora en el proyecto de adquisición de equipamiento para jardinería y vivero de talleres ocupacionales (2015).

AMICOS presta o “Servizo de Atención Integral a Persoas con Discapacidade Intelectual” a través dunha axuda recibida dos PROGRAMAS DE COOPERACION DA XUNTA DE GALICIA. GARANTÍA XUVENIL. FONDO SOCIAL EUROPEO. O obxectivo do servizo é prestar servizos de atención a Persoas con Discapacidade  Gravemente Afectadas,  que asemade están en situación de orfandade  e desprotección social, ademáis de desenvolver e por en marcha un servizo de atención que ten como finalidade  a atención  a persos con Discapacidade Intelectual. Persoas mozas, incluídas no ficheiro do Sistema Nacional de Garantía Xuvenil están a formarse na prestación do servizo, poñendo en práctica os coñecementos adquiridos a través do desenrolo das actividades con  Persoas con Discapacidade. Este programa enmárcase dentro do Programa operativo de emprego xuvenil, cofinanciadopola Iniciativa de emprego xuvenil e o Fondo Social Europeo para o período 2014-2020, nunha porcentaxe do 91,89 %.

Programa de formación dual para persoas con discapacidade intelectual nos Centros Especiais de Emprego.